Jak odzyskać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia?
Szanowni Państwo,
Przypominamy, w jaki sposób można odzyskać login i hasło do konta na Platformie e-Zamówienia.
Funkcjonalności umożliwiające przypomnienie loginu oraz zmianę zapomnianego hasła są dostępne po kliknięciu „Zaloguj się”:
Szczegółowy opis funkcjonalności wraz ze zrzutami ekranu przedstawiono w instrukcji Zarządzanie kontem.
Jeśli z powodu zmian personalnych jednostka utraciła możliwość zalogowania się na Platformę e-Zamówienia, to nie należy zakładać drugiego konta podmiotu na Platformie. W takiej sytuacji należy założyć konto uproszczone. Po zalogowaniu i wejściu w kafelek „Moje zgłoszenia w centrum pomocy” trzeba założyć nowe zgłoszenie – wniosek o powiązanie konta uproszczonego z kontem podmiotu.
Każde takie zgłoszenie zostanie rozpatrzone indywidualnie poprzez SOZ.